dijous, 24 de novembre del 2011

25 DE NOVEMBRE DE 2011 DIA INTERNACIONAL DE LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

He rebut flors avui.!
No és el meu aniversari,
ni cap altre dia especial.!
Ahir a la nit, vam tindre el nostre primer disgust.
I, ell em va dir moltes coses cruels,
que em van ofendre de veritat!
Però sé que esta penedit
i no les va dir de debó.
Perquè ell m'ha enviat flors avui!!
Ahir a la nit em va llançar contra la paret!
va començar a pegar-me.!
semblava un malson!!
però un malson despert!!
i saps que no és real.
M'he aixecat aquest matí,
adolorida i amb cops a tot arreu...
Però jo sé que esta penedit.
Perquè ell m'ha enviat flors avui...!
I, no és el dia de Sant Valentí,
ni cap altre dia especial.
Ahir a la nit va tornar a pegar-me,
i va amenaçar de matar-me.
Ni el maquillatge, ni les mànigues llargues,
podran amagar els talls i els cops
Però jo sé que esta penedit
perquè ell m'ha enviat flors avui..!
I, no era el dia de la Mare,
ni cap dia especial.
Ahir a la nit va tornar a pegar-me
però aquesta vegada ha sigut molt pitjor,
si el deixo que faré?
com podré jo sola tirar endavant als meus fills?
li tinc tanta por!
Però jo sé que esta penedit,
perquè ell m'ha enviat flors avui..
Avui, és un dia molt especial,
és el dia del meu enterrament.
Ahir a la nit, per fí va matar-me,
em va pegar fins a morir.
Si al menys hagués tingut valor
per deixar-lo..
Si hagués acceptat l'ajuda professional...
si ho hagués explicat als meus amics...
¡AVUI NO HAGUÉS REBUT FLORS!

(ANÓNIM)